1.1.2011

Arvonta suoritettu!

Kiitoksia kaikille osallistujille!!!


Arpa onni suosi seuraavia lahjakortein:

 Mimura kirjoitti...
Yhdellä arvalla mukana. Nimikointinauhat kiinnostaa minua eniten. Olisi kyllä mukava testata minulle ihan uusia tussituotteita.
-Jassu- kirjoitti...
Jee, mukaan! Minua kiinnostaisi nimikointitussien ja rannenauhojen lisäksi myös sellainen personoitu lahjanauha. Olisi aika hauskaa pakata synttärilahjat lahjanaruun jossa lukisi esim. "Hyvää syntymäpäivää! T: Maija Meikäläinen" :-D
 ONNEA!!!

Laittakaa todellinen nimenne ja 
s-posti osoitteenne minulle
tikbumsa@hotmail.com
(yhteydenottoa odotan 2vk, jos jää lunastamatta)

niin toimitan tiedot merkitsen asiakaspalveluun.
Ottavat sieltä sitten yhteyttä kuinka lahjakortin voi käyttää :)


Tääl toivutaan mahataudista, iskihän se minuunkin sit viime yönä...
Nyt onneks jo parempaan päin.
Ruokatavat remonttiin blogia aloittelin,
sinne sit päivittyy ajatukset näistä kilojen karistamisesta.

Pari ompelustaki tos valmiina odottaa kuvausta :D
Olin oikein tuottelias ennen mahataudin iskemistä,
eli tääl itse vuoden vaihtuminen meni ommellen XD

2 kommenttia:

  1. Voi jeeeeeeee! Ihana yllätys :-D
    Kiitoskiitoskiitos, laitan postia tulemaan piakkoin!

    Voi kyrsä, nyt se yökkötauti iski sitten sinuunkin :-( Oikein pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  2. oi,vau mikä ylläri. Suuret kiitokset! spostia lähteepi tulemaan :D.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, tervetuloa toistekkin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...