4.1.2011

Oletko kangashamstraaja?! *Haaste

 Paapii heitti hienon haasteen!
Minä jaan sitä etiäpäin, eli kaikki joilla niitä kankaita pyörii
siel kotosalla useammas laatikos, niin reippaasti mukaan!
Idea olis että sielt vanhimmasta päästä, eli kauiiten nurkissa pyörineistä
vois aloittaa ompelemisen, kerran viikossa joku kangas leikkuun ja ompelun alle.
niin että joka Maaanantai bloggaa sit mitä tuli tehtyä :D
Kommentoi jos osallistut ja linkittäminen etiäpäin suotavaa!





Reipas vuosi tätä kangaskasaa kasvatettu...
Hmmm, en mie hamstraa enhän?! Joillaki on viel enemmän...
Vaik reippaalla tahdilla ompelenkin,
niin onhan noit...

Sitte asiasta toiseen..
Postis oli ihana paketti :D
Arpaonni suosi 5ara:n blogissa ja
palkinto saapui tänään, kiitoksia!!!


JA sit pitkästä aikaa kirppislöytöjä.
Tai onhan noit tehty vähänväliä, en ole vain bloggaillut.
Kysymys kuuluukin, onko lukijoissa sellaisia jotka kirppislöydöt kiinnostaa?!
Tiedän aktivoidunko tällä saralla enemmän :)


Tuosta iin spr:n pointissa taas kauppamatkal poikettiin.
Koko kasa vajaa 10e
(2x haalari, 2x kylpytakki, 4xhousut, lastenlakana ja saunajakkara)


Nää oli ne mieluisimmat :D
Travellen kevyttoppapuku 2e ja remun välikausihaalari 1e.
Toppases hiukan polvet kuluneet ja huppu uupuu,
välikausihaalaris pehfa oli jonkuverran kulunu ja toinen
jalkarenksu uupu, mut pikkuvikoja.
Kokolaput kuluneet pois, mut Ellan haalariin
verraten arvioisin n.100cm, eli syksyllä käyttöön :)

14 kommenttia:

  1. Sulla on paljon kankaita,,,mulla ei ihan noin paljon ole,,,,vielä :)

    VastaaPoista
  2. Nyt pittää jo sanua että omg! Mää luulin että mulla on paljon kankaita :D

    VastaaPoista
  3. No onhan sullekin ehtinyt kertyä aika rehvakas kangasvarasto vaikka todella kovaa tahtia ompelet! :D

    VastaaPoista
  4. Ei mulla ehkä onneks oo ihan noin paljon kankaita :) vaikka useampi laatikko niitä kyllä taitaa löytyä... Mua ainakin kiinnostaa kirppis postaukset kun itsekin siellä tykkään käydä.

    VastaaPoista
  5. Oi,minulla vielä niin paljon kankaita ei ole, eihän??? pitäiskö kuvata, hmmmmm?

    Kirppislöydöt kiinnosta!!!

    VastaaPoista
  6. Kirppislöytöjä vaan kehiin :)

    VastaaPoista
  7. Kirppislöydöt kiinnostaa. Hienoja löytöjä olet tehnyt taas. Ja kangasvarastosi on aikamoiset ;)

    VastaaPoista
  8. Mulla ei ole kangasvarasto paisunut ihan noihin mittoihin, mutta minun ongelmani on kangastilkut. Mitään ei malttaisi laittaa pois, kun voi joskus vielä tarvita. Onko muilla samaa ongelmaa?
    Kirppislöydöt ja tuunaukset on parasta :)

    VastaaPoista
  9. Täytyypä kehaista, etten kuulu kangashamstereihin, enkä voi siis liittyä haasteeseen mukaan. Ostan yleensä sen verran mitä samantien ompelen, eikä kankaita ole päässyt juuri kertymään. Kai se joihtuu siitä että ahdistun liiasta tavaramäärästä, ja siksi sitä ei kettykään, ei kankaita eikä muitakaan juttuja.

    Kirppislöytöjä on aina kiva kadehtia! ;)

    VastaaPoista
  10. Haha, tää on pakko tulla kertomaan :D

    Mun ja miehen keskustelu:

    RM: Mä sain idean!

    M: ?

    RM: Niin, siitä tipukankaasta.. Idea, idea!

    M: okei..?

    RM: JOO! Hei, nyt mä tuun koneelle, ku mun pitää lähettää viestiä, et mä sain idean!

    M: Mä tiedän, että sä oot vähän tyhmä, mut kyl sä aika usein ideoita saat, pitääkö kaikesta nyt nettiin kirjottaa? *naurua*

    RM: HMP! Mä meen sit kertoo Sanille, ku sä et tajuu mitään!!

    Kyllä nauratti ton jälkeen molempia :D

    VastaaPoista
  11. Hyviä kirppislöytöjä! =) Mulla on kankaita sellaiset 4-5 äitiyspakkauslaatikkoa...Eli yritän osallistua haasteeseen ja vanhimmat yli 10 vuotta vanhoja...

    VastaaPoista
  12. Hei!

    Päätin sitten osallistua haasteeseen tuhoamalla kankaitani! Kuvaa blogissa omista kangasvarastoistani joita olisi todellakin syytä tuhota!
    t. Ousku delffi.vuodatus.net - blogista

    VastaaPoista
  13. Hienoa että osallistujia tuli,
    ma:sin sit pääsee kurkkiin :D

    Kirppislöytöjäkin siis jatkossa tulossa!

    RouvaM :D
    Ei miun ukko ymmärrä yhtään tätä mun ompelu/blogi innostusta, onneks on kaks konetta :D

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, tervetuloa toistekkin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...